سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مثبت باش

تماشای پورونو گرافی و فیلم های مستهجن چه عوارضی دارد 

یکی از عواملی که توجه چندانی به آن نمی‌شود با اینکه تاثیر بسیار زیادی در تخریب بنیان خانواده و از هم پاشیدگی روابط صمیمی بین زوجین دارد، تماشای پورنوگرافی و فیلم ‌های مستهجن است.امروزه صنعت لجام گسیخته پرنوگرافی در غرب به قدری بزرگ شده است که به راحتی با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌شود به محصولات آنها دست پیدا کرد. در ادامه توضیح داده شده است که این امر چگونه باعث تخریب بنیان خانواده‌ها می‌شود.

 

یکی از مهمترین مسائلی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که زوجین را نسبت به هم سرد می کند و باعث به وجود آمدن نارضایتی بین آنها می‌شود.به این دلیل که فیلم های پورن توقع زن و مرد را از هم  بالاتر می‌برد به مرور زمان باعث می شود حس احترام و ارزشی که برای فرد مقابل قائل هستند تضعیف شود و فقط به عنوان یک وسیله برای رفع نیاز جنسی از  شریک عاطفی خود استفاده کند،همچنین دیگر از اندام شریک جنسی خود لذت نمی‌برد.

 

 پنج دلیل اساسی برای آثار مخرب تماشای فیلم های مستهجن در زندگی زناشویی و رابطه جنسی

1. پورن اعتیاد آور است.

 تماشای فیلم های مستهجن می تواند مانند مواد مخدر اعتیادآور باشد احساس لذتی که فرد بعد از تماشای آن تجربه می کند که تکرار نمی شود مگر اینکه به میزان بیشتری تکرار شود و این باعث می شود فرد به مصرف ادامه دهد پس هرچه بیشتر به تماشای این فیلم ها بپردازیم از همسر و خانواده خود دور تر خواهیم شد می تواند در بازه زمانی طولانی تری لطمه‌های جدی به زندگی وارد کند.

2.  باعث به وجود آمدن تبعیض جنسی می‌شود.

 تبعیض جنسی دلیل دوم آثار منفی فیلم های مستهجن است.عموماً زن  در این فیلم ها  نقش یک ابزار برای رفع نیاز جنسی مردها را دارد و در رابطه جنسی به صورت کاملاً نامساوی ظاهر می‌شود این امر باعث می‌شود مرد همسرش را کم اهمیت تر از خودش بداند و به چشم وسیله ای که برای ارضای تمایلات جنسی است نگاه کند. این مرد نمی تواند رابطه ای به غیر از رابطه ی جنسی با  همسرش برقرار کند چرا که شخصیت همسرش را نادیده می گیرد و فقط به جسم او نگاه میکند.

3 .بی ارزش شدن زن در چشم مرد.

دیدن زیاد فیلم های پورن باعث می شود مرد دید بی ارزشی نسبت به زنان پیدا کنند و  زنان  را در چهار دسته غیر انسانی و بی ارزش قرار بدهند.

  1. پول پرستی که زن ها فقط برای مادیات به سمت مردها می روند.
  2.  معشوق های بی خرد و ناآگاه
  3.  موجودی که فقط برای داشتن رابطه سمت کسی می‌رود و میلی سیری‌ناپذیر دارد.
  4.  گدایی و تمنای جلب توجه از سوی مردان

 

4 .شکاک شدن مردان 

مردانی که زیاد به دیدن این فیلم ها می پردازند دیدگاه های شکاکانه  بیشتری نسبت به زنان و همسرانشان پیدا می‌کنند و در نتیجه از برقراری رابطه عاطفی سالم و پرمعنا محروم میشوند.حتی ممکن است رفتارهای خشونت آمیزی که نشأت گرفته از همین شرایط است  را نسبت به همسرشان داشته باشند.

5 . بی تمایل شدن مرد به همسرش و کسل کننده شدن رابطه زناشویی

یکی از مخرب ترین اثرات دیدن فیلم های پورن این است که مردها نسبت به همسرشان بی تمایل و کسل می کند .مردی که مدام به تماشای این گونه فیلم ها می پردازد با دیدن اندام های بسیار متنوع و برهنه ی زنان مختلف  باعث می شود دیگر از اندام همسرش لذت نبرد و برایش رضایت بخش نباشد. در صورتی که صنعت پورن با گریم های بسیار و کارگردانی های متفاوت صحنه هایی را خلق می کند که با دنیای واقعی تفاوت زیادی دارد.این گونه فیلم ها معیاری از زیبایی را در ذهن بیننده به وجود می‌آورد که در واقعیت زنان نمی توانند به آن دست یابند و این امر موجب نارضایتی و اشتباه مردان میشود.
بد ترین اثر سوء فیلم های مستهجن این است که باعث می‌شود تمام انرژی جنسی که مرد باید صرف همسرش کند هرز رود و در رابطه زناشویی تبدیل به   رابطه کسل کننده و بی تنوع شود.